Friday, October 21, 2011

Redan fredag!

Alltså det är heelt sjukt hur veckorna flyger fram ju!
Dags att fredagsmysa igen. Ja, jag tackar inte nej direkt..
Fast jag kanske borde mysa mer och tugga mindre..
Igår spatserade jag runt i bikini på badhuset igen.
Inser att jag håller på att växa ur min bikini. Nedåt liksom.. rövhänget blir längre och längre, celluliterna blir allt fler. Ugh.
Hur som helst, mötte upp Jenny och hennes barn, tillsammans med Dante som hon hämtat på dagis igen!
Detta så att vi skulle komma till badhuset lite tidigare än om jag skulle hämta efter jobb.
Men. Givetvis körde det ihop sig på jobb och jag blev sen, när jag väl kom därifrån och stod på gasen med spikrakt ben får jag sedan tvärnita då bommarna går ner och tågskrället skulle passera. Åh hur lång tid kan det det ta då!
Så var det en sabla trafik och jag stod i en korsning i en hel evighet, så körde jag lite fel och herregud... jag kom farande in på badhuset med en stresspuls på tvåtusen där de andra väntade på mig.
Dante kastade sig runt i poolen precis som förra gången och trivdes som fisken i vattnet.. Gött.
Jenny hade varit förutseende som alltid och packat matsäck till oss, som vi mumsade i oss efteråt. Vilken klippa hon e alltså, den där Jenny.
Fast skatten var så trött att han knappt orkade hålla upp huvudet ville han absolut titta på tv en stund när vi kom hem. Så ville han ha köttbullar.
Ja, klart han fick både köttbullar och kolla på tv en stund.
Efter ett par nattningar med napp igen, blev det en utan napp igår.
Det tar sig. Sakta men säkert.

2 comments:

Sandra said...

Hej! Hoppas pulsen går ner tills i kväll o krama mysgubben så mycket! Puss O Kram från oss alla!

Linda said...

Hehe, jodå pulsen har lagt sig nu och här ska mysas. puss å kram till alla er oxå!