Monday, October 10, 2011

Men skyll mig själv..

Åh vad trött jag blir på mig själv ibland..
Jag borde ha kollat igenom kylen igår men det gjorde jag inte, och inser först i morse att Dantes mjölk är så gott som slut.
Precis som grönsakerna och lite annat smått och gott sådär.
Alltså behöver vi åka till affären idag, direkt efter jag hämtat på dagis.
måste jag åka förbi huset som jag passar för utlandssemestrare, och ta in post, vattna och sånt där.
Jag borde ha gjort det igår, men.. nä.. jag hann liksom inte med allt jag hade tänkt..
Dante kommer såklart tycka att det är superkul att flänga runt sådär och få middag i magen först strax innan läggdax. Säkert..
Så har jag huvudvärk som grädde på moset..

2 comments:

Sandra said...

Va jobbigt när det händer o man känner att tiden inte räcker till. En grinig unge på det är inget man suktar efter..men det går nog bra ska du se! Han är go din pöjk!(o "min" ibland hehe..) KRAM

Linda said...

Ja gud, fler timmar per dygn hade inte skadat! Mmmm han e go den lille Tarzan och det gick ju hur bra som helst!:)