Tuesday, October 25, 2011

Nu snackar vi bad hairday!

Idag morse nästan grät Dante när han klappade mig över håret och sa att ' Jag vill inte att ditt hår ska stå upp mamma, jag vill att det ska hänga rakt ner!'
Jag var på vippen att stämma in i halvgråten.
Idag känner jag mig som en karl.
En ful, tjock, medelålders karl.
Jag vet att mitt hår behövde klippas ner till rötterna typ, det var slitet på gränsen till fnöske.
Men om det ändå fanns lite mer i nacken..
Jag vill bara låsa in mig och gå i ide tills det växt ut igen.

3 comments:

Anonymous said...

barn är oftast inte så förtjusta i förändringar på mor eller far,han vänjer sig o du e snygg som satan i kort hår,men känner dig väl så jag vet hur du har det nu .Men om 2-3 veckor tycker du även nacken e bra. pöss A-C

Linda said...

Aww du e fin du AC, tack för pepp! Jo, jag vänjer mig väl. Pöss

Mirijam said...

Äsch, du hade väl bad hairdays innan också, se nu till att stajla dig så är du en hot mama igen!