Friday, December 26, 2008

Darr i benen.

Jag är bakis.
Grämer mig över att jag bröt mitt 1 år och 3 månader långa rökuppehåll och bolmade tre cigg igår.
Fast det var speciella omständigheter.
Det finns personer som man verkligen vill slå med häpnad över hur förbannat snygg, smal och cool man är.
Den personen var där igår.
Jag försökte stå med röven i rätt vinkel och hålla in magen samtidigt som jag förbannade mig själv och min eländiga karaktär.
Men sedan kom jag på att jag faktiskt inte brydde mig.
Fuck it, tänkte jag och tog en cigg.
Coolt.

3 comments:

Tjoxen said...

Men neej :( Ge fan i att röka.. Det är så jävla osexigt! Tänk på Dante!

Och du kan fan inte jämföra dig med bruttor som är 15 år yngre. Du är skitfin för din ålder! Det tror jag alla här håller med om.

Ge fan i ciggen, annars slutar jag blogga.

Linda said...

Mikael: ja, du har helt rätt! det är verkligen vedervärdigt och osexigt att röka.

Tack tack för komplimangen, även om jag hatar tillägget "för din ålder" ;)

Tjoxen said...

Jag visste du skulle hugga på det, men så är det ju. :) Du får vara glad att du skulle kunna ha varit 10 år yngre.