Monday, December 15, 2008

Det bor en ny människa i mitt hus.

Jag känner inte igen honom riktigt.
Det är en glad liten kille.
Han gråter inte mer än andra bebisar.
Han sover mer än en timma åt gången på natten, och förhoppningsvis ökar det efter hand.
Han bränner runt i sin gåstol, kollar läget och leker i långa stunder innan han vill upp.
Han sitter i sin barnstol och kollar på när jag diskar eller lagar mat (steker ägg) och det tycker han är jätteroligt.
Han är helt underbar och otroligt välkommen!

2 comments:

Siv said...

Grattis till den nye familjemedlemmen!! Jag är lika glad som du efter att ha följt med här på bloggen :) Tror du det är omläggningen av mat eller att han bara vuxit till sig? Oavsett förstår jag din lycka!!! :)

Linda said...

Tack Siv:))!!
Jag tror att det är en kombination av maten, 6 månaders gränsen alla pratar om och att han fått opererat bort den där läbbiga kulan i munnen som störde och gjorde ont.
Fantastiskt härligt!