Wednesday, December 17, 2008

Rebell

Nu har jag gjort några av mina uppgifter på listan.
Nää, jag har inte målat.
Den här renoveringen kommer ju att hålla på i oändlighet...
Herregud, allt det där andra som bygger på varje dag måste ju röjas undan först o främst och sedan är det sena kvällen.
Om man ändå hade haft råd med hantverkare...
Men jag skiter i det just ikväll.
Nu tänker jag tappa upp ett bad och vältra ner min värkande kropp.
Imorgon bitti ska vi upp svintidigt för att gå på återbesök till läkaren och se så att allt är ok där kulan satt.
Sedan blir det IKEA.
Jag kommer kanske vara för trött för att måla i morgon..

3 comments:

Tjoxen said...

Du kommer att köpa ett decilitermått på Ikea imorgon. Samt ett nytt durkslag.

Linda said...

Mikael: Allvarligt... Jag ska köpa ett nytt decilitermått!!
Du e fan bra! Durkslaget kallar vi nybörjarmiss.

Tjoxen said...

Jag är bäst! En riktig toppenkille!