Wednesday, December 31, 2008

GOTT NYTT ÅR

Tack för i år 2008!
Förutom en massa stora och små tråkigheter och roligheter så var detta året för den största händelsen i mitt liv,
Liten Dante kom till världen efter mycket möda och stort besvär!
Total, oförställd lycka och ofattbar kärlek.
Inte nog med det utan jag hittade äntligen ett hus där jag kännner att jag kommer att trivas och bo med min lille son.

Nu ser jag fram emot ett 2009 med stor nyfikenhet!

Hoppas er nyårsafton blir en minnesvärd kväll och att ni får ett riktigt gott nytt år!

2 comments:

Anonymous said...

Gott Nytt År Linda & Dante önskar Hans Anna-Carin & Ludwig,hoppas vi snart ses kramar i massor o en liten puss också :-)

Ramona said...

Gott nytt åt Linda & Dante! Hoppas ni får en fantastiskt 2009! Bra jobbat att ge dig ut på fest när det känns motigt, visst känns det bra efteråt? =)

Megakramen!
/Ramona