Sunday, December 14, 2008

Dessa jävla apparater

Nu är jag förbannad på mina verktyg igen.
Var på IKEA en snabbis på fredagen och fick handlat hyllor att ha som försterbrädor i tarzans rum.
Jga köpte plugg idag på dagen och hade tänkt få upp hyllorna nu ikväll.
Jag har borrat fem hål i väggen.
Det hade räckt med två.
Jag har pajjat en expanderplugg.
Jag har svurit åtskilliga ramsor över den där förbannade maskinen!
Borret slirar.
Det lossnar ur fästet och sitter kvar i väggen när jag ska dra ur det.
Jag har dragit åt utav bara helvete, men nä... det slirar och lossnar.
Andas.
Andas.
Ring pappa.
Han kommer i morgon.
Med en maskin som kostar mer än 399-.

2 comments:

Tjoxen said...

Jag är ledsen att behöva säga det, men jag föredrar så högteknologiska saker som möjligt. Symaskinen jag lånade var för gammal och primitiv för mig.

Linda said...

haha, ja jag håller med dig. från och med nu kommer det inte några andra apparater än sådana designade av NASAs tekniker i mitt hus.
Typ.