Thursday, December 4, 2008

Lite av varje

Idag har vi jobbat.
Dante var en liten solstråle.
Det märks skillnad på honom nu när han får mat som han inte är allergisk emot. Fast Nutramigen får han tills vi räffat dietist.
Det svider i hjärtat att tänka på att han haft ont i magen i fem månader.
Börjar nästan gråta när jag tänker på det..
Gud vad jag är blödig sedan jag blev mamma.
Jag var lättlipad innan men jeeezus...


Jag hade med mig "Sex and the city the movie" hem.
Äntligen!!
Det var min favvo tvserie.
Jag tyckte den var underbar, med fantastiska kläder och massor av tårar så klart.
(jag vill oxå leva ett flärdfullt liv med en sinnessjuk garderob, tjejträffar var och varannan dag i härliga miljöer sippandes på goda drinkar med Manolos på välmanikyrerade fötter. Men men...)
Däremot blev jag förbannad på slutet.
Carrie borde inte tagit tillbaka Big.
Hon borde rammat stilettklacken upp i röven på honom, det är vad hon borde gjort.
Fast lite vackert var det allt och ja, jag lipade då oxå.


Jag har målat en vägg, jag tog tag i det innan jag satte mig här.
Bra beslut.
Nu dricker jag en skvätt kylskåpskallt rödvin ur vanligt dricksglas.
Värsta torsdagsmyset i en singelbebismorsas liv.

No comments: