Thursday, December 11, 2008

Klackarna i taket

Nu jäklar ska kärringen ut på galej!
I morgon åker jag plus 9 andra flicksnärtor ner för att laxa oss på hotell i Göteborg.
Vi ska gotta oss i relaxavdelningen.
Kanske ta ett pass i fitnessavdelningen.
Vi ska definitivt ta ett antal pass i restaurang och bar.
Jag hoppas verkligen jag får shaka den gamla hängröven på ett dansgolv.
Sedan väntar frukosten..... Ahhhhhh
Detta blir första gången jag är ifrån Dante mer än ett par timmar.
Ett helt dygn!!
Guuud vad jag kommer sakna honom!
Men jag hoppas verkligen att jag ska kunna njuta!
Och kanske sova ett par timmar.
Äh förresten, det skiter jag i.

2 comments:

Anonymous said...

Haha har du nån gång sovit bra när du har besökt baren??? ha nu en underbart rolig kväll o dag i gbg det är du värd.Kram A-C

Tjoxen said...

Blev du nå full då?! Kanske en riktig fjortisfylla?? :)