Thursday, February 26, 2009

Ändrade planer

Planen var att jag och AC skulle ge oss av tidigt i morgon bitti med väskorna packade och humöret på topp för att åka till mörkaste smauland och överraska en väninna som fyllt the big 4-0.
Planen blev tyvärr inställd och nu sitter jag här med inköpt överraskningsskumpa och undrar vad fasen jag ska hitta på i helgen i stället som möjligen skulle kunna snudda vid att bli lika roligt som jag vet att smauland hade blivit.
Kanske öppna förskolan med Helen, Alma, Åsa och Felix och sedan en after work...
Mycket möjligt blir det morgondagens nya plan.

3 comments:

Mirijam said...

Om jag hade varit ledig hade jag sagt: Malmö! Men jag är ledig nästa och nästnästa helg om du fortfarande vill på road trip!

Anonymous said...

Ja du Linda skumpan o ölen o spriten o allt annat som va ordnat för denna helg får vi la bara glömma av.Det va ju lite meck o få ihop det men men ,vi kunde inte mer göra .Hoppas vi kan skojsa till det nån helg snart Kram A-C

Linda said...

Mirijam: det hade ju vart en idé annars! Man vet aldrig, nästa destination kan bli malmoe :)

AC: ja jag borde kanske utnyttja barnvakten över helgen till att måla och sova, man vet aldrig när det går att få till nästa gång:)
Vi får kanske dra en kväll på sjökan snart?? Återuppliva gamla minnen? Då kan nog både sprit o skumpa gå åt hehe
se i helgen