Tuesday, February 10, 2009

Huvudvärk.

Sitter här på jobbet och är otroligt ofokuserad.
Ont i huvudet och halvdeppig.
Borde åka till affären och fylla på i skåpen i em men jag får se om jag orkar tvinga kroppen till det.
Tarzan är ute på promenad med mormor för tillfället.
Han sov i nästan två timmar förut.
Tanken på att slamra en massa för att väcka honom så han kanske sover bättre i natt slog mig inte alls.
Jag är ingen hemsk mamma, jag är en snäll, cool och lugn mamma som låter barnet sova när han behöver.
Inga sådana tankar här inte.
Närå..

3 comments:

Charlies mamma said...

Men babe du vet att "sömn gynnar sömn" va???? Alltså sover de bättre på natten om de sovit bra på dagen...så låt honom sova Zzzzzz

Sofie said...

Hej!
Jag utmanar dig i 7 sanningar om dig själv.. Kolla in min blogg så få du mer info. Men gör de bara om du vill, ha tid o lust =)

Kram kram på er båda

Linda said...

Trissan: Nej, det visste jag faktiskt inte!! Då är det jag som tassar på tå från och med nu alltså :))

Sofie: jag har redan gjort de utamningen för ett litet tag sedan... Gräv bakåt i bloggen ;))