Monday, February 16, 2009

En effektiv dag!

Idag var vi bjudna till Helen på en playdate som det så vackert heter.
Vi var fem mammor som kamouflerade vårt prat och fika sug med att tussa ihop våra barn med varandra.
Hemskt trevligt.
Jag glömde givetvis kamerna i vanlig ordning, men det blev iaf några med mobilen.
Nu väntar jag på den nya så det blir bättre kvalité på bilderna jag tar.



Mammas lilla gubbe med händerna knäppta i knät.

På hemvägen tog jag och Maria våra barn på en extra promenad och hämtade mer ersättning till Dante på sjukhuset.
Det var förhoppningsvis sista gången jag behövde hämta där, för idag fick jag en laddning via posten.
Vis av erfarenhet ringde jag hit barnvakt för en kvart och tog bilen och hämtade monsterpaketet.
Miraklet var hur trött som helst i kväll, han hade bara sovit en kort stund på dagen, så han slocknade vid 7 redan.
Jag drog fram målargrejjorna och rollade på häftgrund på 4st luckor och borrade fast handtag på 2st.
Jag är on a roll! Jag sa ju det!

2 comments:

Anonymous said...

ojoj din son e kanske som min va helst så lite sömn som möjligt på dan så somnar dom lätt runt 19 o sover gott hela natten hihi håller tummarna för att han sover minst till 06 kram A-c o du Linda sitt inte vid datorn utan måla nu ;-)

Linda said...

Han har redan varit vaken 2 gånger....
Ikväll har jag hunnit både och, plus pimpat mig lite! Inte illa va! Nu e det läggdax! kraaam