Monday, February 2, 2009

Fighter?

På måndagar är vi ju på öppna förskolan.
Det är verkligen kul att se hur barnen utveckals och nu faktiskt har utbyte av varandra.
De småsnackar, skriker, klämmer, petar på varandra, byter leksaker, snor leksaker ur någon annans hand, skrattar åt varandra och gråter om någon trampar på dem eller bara för att någon annan gråter.
Idag såg jag en sida av min son jag inte sett tidigare.
En liten kille kröp sakta framåt med sikte på mig.
Dante satt i mitt knä på golvet.
Den lilla killen kom närmre och närmre och till slut var han jämsides med Dante och lade handen på mitt knä.
Då lutar sig tarzan bakåt, lyfter upp benen och sparkar på den lilla killen!!!!!
Sabla unge!!
Hoppas att det bara var en engångsföreteelse, för någon liten fighter tänker jag inte gå med på att det blir av mitt lilla frö.

No comments: