Thursday, February 12, 2009

Delvis renovering

När jag flyttade in stod här två stora kyl och frys med överskåp.
När det gick sönder och jag köpte nya blev det utan överskåp.
Väggen bakom överskåpen ser halvfärdig ut, definitivt byggd för överskåp.
Nu ska jag sätta en perforerad plåt framför så att det ser snyggare ut.
Idag har jag bänt ner en bräda som var ivägen för att få upp plåten och att den ska sitta snyggt.
Följden av det blev att jag måste måla väggen och taket där brädan satt innan jag kan sätta upp plåten.
Undrar hur lång tid det kommer ta...

5 comments:

Tjoxen said...

Oddsen på Unibet var 1.01 för "Till hösten om tre år", så jag satte 5:- på det.

Men jag måste säga att jag är glad över att du modebloggar igen istället för att bara skriva om avföring. :)

Linda said...

du kommer förlora. Det ska jag allt se till.
Avföring är en stor del av bebismorseriets dag. Om du bara visste...

Tjoxen said...

Du, jag har förstått det! Jag klurar på om du inte tycker bajs är roligt till och med.. :|

Linda said...

roligt är kanske att ta i... men visst ligger det en viss spänning (och stank)i luften när det är dags att byta bajsblöja. Man vet aldrig vad som väntar!!

Tjoxen said...

Det är väl som att skrapa triss... Är det mycket eller lite, vilken färg och vilken konsistens... Du borde ha en egen bajsbingo och när du har fem diarré i rad så skriker du något!