Thursday, February 19, 2009

Kid rock

I går stod det jobb hela dagen på schemat.
Tarzan fick vara med och det gick riktigt bra.
Efter jobbet mötte vi upp mormor på Torp köpc.
Det var dags att fylla på i Dantes garderob igen.
Det måste vara någon typ av steroider i den där ersättningen han får, för jädraranamma vad han brakar iväg i växten. Åt alla håll och kanter.
Precis som mamma.
Jag handlade lite nödvändiga bodysar och en fullkomligt grym skinnjacka till knubbet.
Ahh, han blev hur vass som helst i den där.
Mammas gamla metal ådra går tydligen inte ur så lätt utan jag föll som en fura för en liten skinnpaj.

3 comments:

Tjoxen said...

Har du varit metalbrud? Jag visste det! \m/

Linda said...

Jepp, skinnaklädd från topp till tå, nitar, snörningar och fransar, HD boots och knuttejacka..
Ja hjälp.. Jag har gott om maskeradkläder nu.

Ingrid said...

åhhhh. den spanade jag också på när jag var på torp i lördags. supernajs val!