Sunday, February 15, 2009

Hur ska man veta?

Det värsta som finns med att Dante skriker är de gånger man inte vet varför han skriker.
Har han bajsat?
Bra, då är det därför.
Är det flera timmar sedan han åt och tystnar när han får mat?
Ok, det var därför.
Men det skriks ju inemellan.
Och det spelar ingen roll vad man gör så är det inte bra.
Bbäbisar kan ju inte "tala om" vad som är fel, bara att något är fel.
Jag tycker att de kunde vara utrustade med någon typ av pekfunktion iaf!!
Vifta lite framför munnen=mata mig!
Peka mot magen= jag har ont.
Peka mot rumpan= byt min blöja.
Osv.
Det hade ju vart swell!

2 comments:

Sivan said...

Haha, det hade ju varit fantastiskt bra!! Lite det som skrämmer mig när jag tänker ordet barnvakt. Jag tycker barn är roliga i lagom långa perioder men när de börjar gråta och jag inte fattar varför... Maktlös!! En pekfunktion hade helt klart underlättat! :)

Anonymous said...

Ja vad ska man säga?hade också viljat ha en sån funktion men Linda snart kan han prata(wiii han e ju snart 1 år) o berätta men han kommer ändå gråta o ni inte vet vad eller varför hihi kram A-C