Sunday, February 22, 2009

Ödlan är vaken

Pigg och rask trots att det är hyfsat tidigt!
Lite seg kanske..
Det var fantastiskt trevligt igår.
Vi åt en underbar fisksoppa med en ännu mer underbar avocadosalsa till.
Efter stor beslutsångest hade de ashöga, snyggare barhängskorna vunnit över de ashöga lite bekvämare och jag var lite osäker på hur det skulle gå att dansa.
Det gick strålande och jag dansade låt efter låt och njöt i fulla drag.
Fan vad det är roligt att dansa till skön musik, sjunga med och inbilla sig att det ser snyggt ut och att man kan texten.
Lövesit!!
Jag var nerbäddad strax efter 2 med en flottig MacD i magen, knappt smålullig.
Perfekt!
Nu ska jag skynda mig att äta frukost och hämta hem min gosismuttiskruttemumsigosiga bäbis.

6 comments:

Anonymous said...

Herregud va du har lagt av dig hihi i sängen redan vid 2 hmmmm kram A-C

Tjoxen said...

A-C: Det kanske inte var i hennes egen säng.... ;)

Anonymous said...

Oj mikael det tänkte jag inte på får ringa med en gång o höra allt skvaller hihi

Linda said...

My lips are sealed.
All my lips.

Sofie said...

gosismuttiskruttemumsigosiga in i nationalencyklopedin NU =)

Tjoxen said...

Lips wide open!