Sunday, February 15, 2009

God mat och lära gå

Så var det söndag kväll igen.
Sjukt vad veckorna går fort..
Jag har helt hakat upp mig på att knubbet blir ett år om bara fyra månader.
Crazy!

Idag åkte vi och hälsade på Mia och Emmy på förmiddagen.
Vi tog en promenad där de bor. Underbart vackert, bara meter från havet.
Dante vaknade strax innan vi var tillbaka igen och blev bjudna på lunch.
Oliv foccacia med tapenade, salami, kycklingpastasallad... hjälp vad gott!
Till efterrätt blev det chokladpraliner.
"På måndag på måndag på måndag"
Emmy sov hela tiden vi var där så Dante hann inte få leka med henne innan vi åkte, men klarade sig bra på egen hand.
Idag provade han lära gå vagnen för första gången. Vi lånade Emmys.
Det gick ju riktigt bra!
Jag fick ju balansera honom men ändå...
Så när vi kom hem drog vi fram våran egen och körde runt med.
Min stora lilla kille...

3 comments:

Anonymous said...

Jaha nu har du lärt honom det! nu får du mer o göra hahaha (inget mer målande i vaket tillstånd här) låt han upptäcka sakerna själv det blir mest lättvindigt då (jag vet av egen erfarenhet )hihi A-C

Anonymous said...

Jaha nu har du lärt honom det! nu får du mer o göra hahaha (inget mer målande i vaket tillstånd här) låt han upptäcka sakerna själv det blir mest lättvindigt då (jag vet av egen erfarenhet )hihi A-C

Linda said...

haha, ja det kallas nybörjarmissar :)