Tuesday, February 15, 2011

Energyboost!

I fredags bar det av till smålandsskogarna för att hälsa på goda vänner.
Det blåste förstås storm och var ett sabla väglag men jag o AC bestämde oss för att köra ändå.
Har man väl fått till en helg så får man liksom passa på, kan dröja evigheter tills alla kan nästa gång.
Så, off we went.
Vi snittade nog 80 km/h under alla 40 milen.
Det tog ju en stund så när vi var framme var det sena kvällen.
Så följde en supernajs helg, med shopping, mat, vin, en himla massa babbel och skrattande.
Alltså, jag är så glad för och i mina vänner, och just dessa har hängt med sedan man var tonåring och känner mig utan och innan.
Underbart!
Jag tog mitt frö i famnen igen på söndagskvällen.
Som jag längtat!
Men så välbehövligt att få en brejk ibland!
Jag tog ledigt igår, för att bara umgås med min lilla unge, efter att ha varit ifrån varandra hela helgen.
Han ville varken gå ut eller annat, bara 'vara här inne med dig mamma'.
Jag hade ju tänkt följa med ut förstås men jaja, vi gonade oss inomhus istället.
Jag fick inte gjort ett dugg av det jag tänkte göra men mysigt var det.

No comments: