Saturday, February 19, 2011

Jag har spenderat lördagen i arbetsbrallor

Stylish as ever!




Väggarna är kaklade på toan.
Tog en hel dag och då fick jag ändå hjälp.
Det var tur det för att vispa ihop fix, smeta ut det på väggen o sätta dit en platta var ju en baggis, men att kapa när det behövdes och ha i åtanke hur fogen kommer att gå på nästa vägg så de kommer i linje och allt sånt där, hade nog blivit lite knivigare.
Särskilt som jag givetvis skulle försvåra allt med att sätta kaklet åt olika håll på olika väggar och omlott o gud vet allt vad jag fick för mig..
Men det blev bra tillslut.
Golvet får vänta till en annan dag.
Fast egentligen borde man fortsatt för det där med att städa av verktygen, städa av sågen och halva garaget, dammsuga och torka fixdamm från golven i hela huset i fyra omgångar och lik förbaskat är det inte rent, känns ju inte helt lockande att göra en gång till.
Men jag har tryckt i mig så mycket kalorier under tiden att jag måste satt någon typ av rekord.
Nu ska jag hoppa i duschen med sällskap av Vim och en skursvamp.
Multitasking at it´s best.

No comments: