Friday, February 25, 2011

Goddag yxskaft

Jag fortsatte att montera larmet.
Men herregud så sabla korkad jag var..
Borrade upp centralenheten på väggen ovanför 1a jacket där jag tyckte den hängde bra och minst 'störigt'.
Men inte tänkte jag på att det är snyggast om sladden går rakt ner till jacket från undersidan enheten, alternativt utmed dörrkarmen, i en snygg skena och sedan bort till jacket.
Nä.
Så som jag satte upp den så räcker inte sladden till vare sig det ena eller det andra utan sladden får dras, i en skena förvisso, men liksom på sidan av enheten mitt på väggen, ner till jacket.
Stör mig.
Kommer alltså att flytta den.
Om man ändå tänkte efter före..
Var för irriterad för att göra det igår, med risk för att bara hetsborra upp den och få allt fel igen så får det hänga som det gör för nu.

No comments: