Thursday, February 17, 2011

Tid! Jag behöver mer tid!

Alltså, de där timmarna mellan ungefär 17 när vi kommer hem från dagis o jobb till ca 23 då jag svimmar i säng går ju helt makalöst fort!
Speciellt som jag 'måste' ligga tillsammans med Dante tills han somnat och igår tog det nästan 1 timma...
Nåväl, när han snarkade sött skuttade jag upp och ut till bilen (i ny sabla snöyra) för att lasta in allt jag handlat.
Men just det ja där var visst så in i helsicke mycket bråte i garaget så jag var tvungen att röja ur för att få in nya grejjer och stoppa det i bilen istället.
Varför är jag så oorganiserad? Borde ju gjort det för längesedan.
Allt kom iaf på plats, jag drog ett lager färg på elementet när jag ändå stod brevid och sedan gav jag mig ut på toan för att dra med japanspackeln över väggarna och jämna ut allt.
Det var ju inte så noga innan, då det skulle gips ovanpå, men nu får det ju putsas till lite bättre.
När det var klart så vips var klockan dusch- och läggdax.
Jag hann alltså inte att dra på primer, så det får bli kvällens uppdrag istället.

No comments: