Sunday, March 22, 2009

Ännu en helg till ända

Mitt mirakel sov ända till 5 i morse, utan att vakna en enda gång innan dess!
U N D E R B A R T!!!!!!!
Trots att han sov så bra och var helt sig själv så avstod vi barnkalaset.
Bäst att ta det säkra före det osäkra.
Dock var hen hur trött som helst redan vid 8 snåret så vi gav oss ut på långpromenad och gungade i parken lite innan han somnade i vagnen.
I stället för att åka på mysigt barnkalas och äta tårta blev det en massa röjande gjort.
Jag bar upp en massa kartonger från mitt blivande dressingroom till vinden.
Mormor var här och hjälpte till tack o lov för sablar vad det var knepigt att bära lådor uppför en stege och genom ett hål i taket.
Jävla korkad konstruktion.
När vi inte orkade längre bar det av ut till Torp köpc för en smaskig söndagsmiddag innan lite välgörande shopping.
Dante fick ett par sneakers.
Jag höll på att skratta ihjäl mig när han skulle gå i dem för första gången.
Såg ut som när man sätter sockar på en hund.

No comments: