Saturday, March 7, 2009

Redig

Jag har inte tittat på "andra chansen" på tv.
Jag har målat och lyssnat på ljudbok under tiden.
Nu är alla skåpstommar klara!
Kvar att måla är väggen, ett lager färg på städskåpdörrarna sedan är det ta mig tusan färdigmålat i köket!!
Då ska det bara borras upp handtag på städskåpsdörrarna, bytas blandare och bänkskiva sedan kan jag kalla mig färdig med köksprojektet för ett par år framöver.

Nu ska jag fira att det snart är klart med ett glas rött och ett bad.
Kanske till och med ska fila kardborrarna.

Äh fan, klockan är mycket, det blir en snabb dusch så mamman med sömnbrist kan kollapsa i nytvättade lakan i stället..

2 comments:

Anonymous said...

Morsan hälsar att du e välkommen ut på fotvård hos henne om du vill A-C

Linda said...

underbart! det gör jag gärna!! Hon bör ta betalt för avfallet i kilopris ;))