Monday, March 16, 2009

Härlig dag!

Idag stallade jag barnet en bra stund i sängen när han vaknade.
Jag fick dra mig i säket 20 minuter, gött!!
Vi mötte upp kompisen med dotter för en lunch på stan.
Smarrigt, men inte alls bra för bikiniformen..
Vi åkte raka spåret till öf efter det och lekte med barnen, sjöng och fikade innan tarzan fick ett trötthetsutbrott och vi lade benen på ryggen och gav oss hemåt.
Här hemma har vi faktiskt inte gjort särskilt mycket alls idag.
Barnet badades och så blev det lek på golvet framför tv:n i en kamouflage för att kolla på "Top Design"
Knubbet hade då ingen lust alls att somna och efter en stunds tjoande spydde han dessutom ner hela sig och lakanet..
Börja om från början..
Men efter ny pyjamas och påfyllning i magen slocknade han.
Nu fyller mamman på magen med salta pinnar som blev över i fredags..
Har en känsla av att jag kommer kriga med garderoben i morgon bitt i oxå och förbanna min dåliga karaktär..

No comments: