Sunday, March 29, 2009

Mera kärringkrämpor

Vaknade i natt av att Dante ville ha mat.
Kastar av mig täcket och ska svinga spirorna över sängkanten när allt tar stopp.
Jag höll på att skrika rakt ut.
Min rygg bara strålade ut smärta i benen och resten av kroppen med för den delen.
Knappt kunde jag resa mig och fick släpa mig runt i en konstig vinkel och värma välling till min hungriga unge.
Väl i säng igen var det stört omöjligt att hitta en bekväm ställning och det tog en evighet att somna igen.
Idag kan jag knappt röra mig, det gör ont att stå still, att ligga, att sitta och att lyfta min 10,5 kilo tunga praktbäbis innebär olidlig smärta.
Jag har fått ryggskott eller vad det nu är...
Gud så praktiskt.

1 comment:

Anonymous said...

Fy f..... va ont det gör,hoppas det snart går över kram A-C