Thursday, March 26, 2009

Renoveringssnack

Idag har jag mätt och grejjat i mitt blivande dressingroom.
Kom fram till att jag inte kan ha det som jag tänkt.
What a surprise!
Det är ett lite sluttande tak så de garderober jag tänkt ha passar bara de första 2 metrarna ca.
Då får det bli så.
Fast jag är inte nöjd.
Jag har hittat en annan modell som är lägre, med skjutdörrar fast i trä ist för spegel.
Frågan är hur snygg den är och hur den passar med den andra garderoben.
Det återstår att se.
Sablars..
Jag röjde undan ytterligare några lådor innan jag tappade sugen och bara stog och glodde, mätte, klurade lösningar och sånt.
Tanken var att jag skulle börja måla idag men jag orkar inte efter den jobbiga natten.
Oxå en överraskning..
Måste nog sätta en deadline för det här projektet med så jag får hängröven ur vagnen och satt igång.
För målas ska det, trots garderobsdilemma.

2 comments:

Ingrid said...

Linda, vill du bli min sambo?! Här hemma får vi ingenting gjort längre och du som har fullt upp med ett litet gryn du jobbar snabbare än blixten. Jag är såååå imponerad av dig!

Linda said...

Aaawww vad rart sagt Ingrid! tack så mycket. Fast snabbare än blixten.... nåja..:)