Wednesday, March 18, 2009

Hej magsjuka.

Har känt mig lite smårisig hela dagen idag igen.
Hade asmycket att göra på jobbet så jag var tvungen att åka dit.
Höll ut till 15.30 men då sa jag hej då och åkte för att hämta mitt mirakel.
Kände mig ännu risigare och tänkte att lite frisk luft skulle pigga upp, så jag åkte hem och ställde bilen och promenerade sista biten för att hämta min flinga.
Kände hur jag mådde sämre och sämre och knappt hann jag innanför dörren, sätta ner Dante på golvet innan jag fick hänga mig över toastolen och kräkas.
Dante blev jätterädd och gallskrek men vad skulle jag göra?
Jag fick kräkt ur mig, hämta honom, försöka lugna honom, kräkas igen med honom sittande brevid och gallskrika.
Stackars, stackars min älskling!
Vi har spenderat en del i badrummet tillsammans idag och jag har verkligen grävt djupt efter de där krafterna man inte visste man hade för att orka leka lite, koka hans välling, få på pyjamas och allt det där man håller på med.
Nu e det slut för idag.
Måste bara in här för att avboka gympapasset imorgon..
Känns som att vi får strunta i det. Vill ju inte lägga en överraskning på stepbrädan.

3 comments:

Tjoxen said...

:((

Anonymous said...

Näääääääääääj,nu måste du pröva alla knep som finns,du måste komma på tjejfesten på fredag ju.Hokus pokus med lite hela vitpepparkorn gör susen.Kram o krya på dig A-C

Charlies mamma said...

NÄäää stackars dig vännen!!! Usch isch magsjuka e det värsta.....tänker på dig! Det enda positiva med den hemska åkomman är att det brukar inte vara så långvarigt iaf. Stor kram