Thursday, March 26, 2009

Nu så..

Utmaning - allt ska börja på L
Jag har fått en utmaning av Ingrid:
Varje ord måste börja med första bokstaven i ditt namn!

1. Vad heter du? Linda
2. Ett annat ord på fyra bokstäver: Love (eng)
3. Flicknamn: Lexie (skulle Dante hetat om han var en flicka)
4. Pojknamn: Love (swe)
5. Yrke: Låtskrivare.
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg:Leggings! (Vad hade jag gjort utan mina leggings? )
8. Mat: Lasagne mmmm
9. Sak i badrummet: Lampa
10. Plats/ Stad: Los Angeles (där tillbringade jag ett av de absolut bästa åren av mitt liv)
11. En orsak till att vara sen: Låst sig ute / inne
12. Något man inte skriker: Lade du en rökare nu?
13. Film: Lock, stock and two smoking barrels. underbar!
14. Något man dricker: Lättöl
15. Band: Lynnrd Skynnrd.
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn: Lindvägen
18. Bil: Lexus
19. Sång: Love me tender
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Landhockey

1 comment:

Tjoxen said...

Men nuså! Nu sänkte du din ålder med typ 20 år direkt! ;)