Sunday, June 21, 2009

Besök i Lysekil

Midsommardagen är crusingdag i Lysekil.
Solen sken, lukten av avgas kittlade i näsan, Eddie Medusa dånade ur mer än en raggarbil och V8orna vrålade ur de otroligt många bilar som var i Lysekil på crusing.
Det var fullt av människor överallt och helt fantastiskt trevligt att dricka ett par öl i solskenet på uteservering i underbart sällskap till detta spektakel.
Mitt knubbiga mirakel sov hos mormor o morfar, så jag kunde sitta på hängröven i flera timmar utan att behöva ränna runt och rädda mitt barn från potentiella livsfaror.
Himla skönt ska erkännas.
Innan jag åkte hem proppade jag bilen fulla av arvegods från AC´s Ludwig.
Bobbycar, en batteridriven liten polishoj, en tripptrappstol, en sulky... Helt otroligt!
Vilken lycka!
TUSEN MILJONER TACK LUDWIG (och hans mamma och pappa)!
Vi stannade hos Theresa med tillhörande familj, fick fika och en himla trevlig pratstund innan jag åkte hem till min flinga.
Det blev en tur till lekparken, tog en omväg hem och började montera sandlådan Dante fick i födelsedagspresent.
Jag hann skruva i fem skruv så gav skruvdragaren upp och behövde laddas.
Nu har jag precis suttit med huvudet mellan knäna i en yrselattack.
Tror det betyder dusch och läggdags.

No comments: