Friday, June 5, 2009

Shop shop shop

Jag tog ett varv i 5an huset innan jag åkte hem.
Jag är på jakt efter lite påfyllning i Tarzans garderob och det är tamigfasen inte det lättaste.
Urvalet av fina/coola pojkkläder här i krokarna är minimalt i mitt tycke.
Men i gbg var det andra bullar.
Jag hittade massor av fräcka jeans som inte finns på affärerna här.
Tyvärr var de jag absolut ville ha, slut i rätt strl.
Det blev iaf ett par jeans tillslut.
Jag åkte vidare till IKEA för att handla krokar till mitt duschdraperi.
ja, nu har skenan vart uppe i ett halvår, men eftersom jag köpte fel krokar har draperiet ändå inte kommit upp.
Fåtöljerna som jag ska köpa till den inglasade altanen har vart slut i ett tag och jag passade på att fråga om de vet när de kommer in.
"Jaha, nä de har utgått"
Va? VA? VAAAA?
Det kunde man ju ge sig faan på.
Jag hittade iaf ett par andra som jag oxå gillade och bokade 6 sådana.
Jag fick en lapp att betala i kassan för att sedan hämta dem i varuutlämningen.
Jag hejdade mig när jag insåg att tillsammans med krokarna, bordet, skostället och tvättkogen jag köpt skulle de inte få plats i bilen..

No comments: