Friday, June 5, 2009

Modell för några timmar

Det bar av till gbg för att bli sminkad, hårstylad och fotad.
Som en kul grej bara.
Helt gratis, förutom de fotona man eventuellt ville köpa.
Tjejen som fiffade mig gjorde ett ok jobb med sminket men så var det ju håret..
Håret som är min ömma tå, min akilleshäl, mitt absoluta hatobjekt. (förutom möjligen röven och benen då, men de kan jag ju faktiskt göra något åt...)
Hon tuperade och slet så jag trodde det skulle rivas ur skalpen.
Hon plattade och sprejade tills jag började asflabba.
Jag kunde inte hålla mig.
"Vad?"
"Alltså, förlåt, jag vill inte göra dig ledsen, men det här bli värre och värre ju mer du grejjar. Jag är så känslig med mitt hår, så är det ok om jag fixar det själv. Om du inte tar illa upp..."
"Men gud, ja visst får du det!"
Fan vilken tur att jag sa något. Jag såg bedrövlig ut.
Det var ju inte helt lätt att bli fotad på det där viset, att man ska posera liksom..
Man borde varit lite tipsy så man vågade fåna sig lite utan att nojja över att fotografen skulle tycka man var en patetisk kärring som stod där och åmade sig.
Hur som helst, lite kul var det.
Här har vi ett par alster:

12 comments:

Charlies mamma said...

My god - HOT MAMA!!!

Linda said...

Trissan: Mama iaf;) Tack tack!

Anonymous said...

Jättefina fast du e alltid fin kram o trevlig helg A-C

Tjoxen said...

MILF!! :D

Carina said...

WOW vad fin du e!!!! Ja det måste ha varit en otroligt rolig dag du hade!!! Kramizar carina

Linda said...

AC: Thank you dear :))
Mikael: :D
Carina. Tack! De kommer att ringa dig därifrån med!Kram

Ingrid said...

Okej, nu går jag och drar ett gammalt lakan över mig.

Mirijam said...

Snyggo!

Linda said...

Ingrid: Haha, så här ser jag ju faktiskt ut jämt. Jorå, jag vaknar så där.
Mirijam: Thanx, dito:)

Carina said...

VA!!!! vaddå ringa mig????

Linda said...

Carina: jag uppgav ditt nummer så att de kan ringa dig med samma erbjudande:) Bara att planera kläder nu :)

Carina said...

Tjoho vad kul. Hm nu måste jag börja gräva i min garderob... Shit det e ju eko i den så det får bli jag naken med min fettvulkan hahahaha