Saturday, June 20, 2009

En härlig midsommar

Vi lekte lekar
Vi dansade runt midsommarstången


Min hårding körde fyrhjuling. Jo, faktist. Han hojtade och pekade när han såg de andra barnen köra runt , så jag satte upp honom, han trampade på gasen och drog iväg. Mamman fick ränna efter och styra. Otroligt populärt!

Vi red på hästen. Det var väldigt spännande. Lite senare åkte vi vagn efter hästen och det var riktigt roligt det med.
Stereon gick varm och min unge var ivrigast på dansgolvet, gungade med och tjoade till de flesta låtar, Rammstein som ABBA.
Så åt vi såklart sill och potatis och lite senare på kvällen blev det grill.
Då blev vi attackerade av 73673287376327383871293792372489734 st knott.
Jag blev biten av allihop.
Min flinga hade då rakt inte lust att sitta i vagnen bakom myggnätet och jag ville inte ha honom ute bland knotten som gillade honom lika mycket som mig, klockan var strax efter 23 så jag tyckte vi fått nog och vinkade hejdå till alla glada människor och körde hemåt med mitt superduktiga frö.
En fantastiskt trevlig midsommarafton som avslutades med en natt då min skatt sov från 01 till 9 i morse!!!!!
Utan mat däremellen. Inte ens ett gny för att få nappen!
Jag vaknade vid 8.30 och kastade mig över hans säng för att ta pulsen på honom.
Jag är smått chockad och känner mig riktigt utsövd för första gången på drygt ett år!!
Kan det bli bättre?

1 comment:

Siv said...

Hahaha, ljuuuvligt!! :) :)