Friday, June 12, 2009

Fotografering

Nu har vi nyss kommit hem ifrån en mycket lyckad session hos fotografen.
Mitt frö var superduktig, men hjälp vad han är snabb.
Jag var helt svettig av att jaga honom, ställa honom på plats, herja så han skulle stanna kvar och titta åt ett visst håll så att det blev fina foton.
Fotona blev superfina.
Fotografen frågade om hon fick använda något foto av honom på hennes hemsida.
Jag pös av stolthet och sa att det klart hon fick!
Nu ska jag bara försöka bestämma mig för vilka foton jag ska ha i albumet...
Inte helt lätt att välja mellan ett hundratal foton...

3 comments:

Anonymous said...

Vi väntar med spänning på ett i våran bravlåda :-) kram o trevlig helg önsskar hon som jobbar hela helgen.

Ingrid said...

Menar du att du HAR ett album?! Alla våra foton ligger i en mapp på min dator - inget album så långt ögat kan nå...

Linda said...

AC: jajjemensan! Kommer kommer!
Ingrid: njae.. jag har ett men det finns inte så många foton i det.. Men det ingick i fotograferinegn att man fick 9 foton i ett album. De ska väljas ut:)