Wednesday, June 17, 2009

Fynd!

Jag åkte till fotografen efter jobbet och talade om vilka 8 bilder av 163 som ska sitta i albumet.
Hjälp vad svårt att välja!
Jag har slitit mitt hår och våndats men tillslut kom jag fram till 8 st.
Jag ångrar mig kanske på ett par stycken..
Men ah, det hade jag nog gjort oavsett vilka jag valt.
Ja, då var jag ju redan på stan så det blev en sväng i affärerna med.
Jag fyndade minsann på rea!
Ett fleecefodrat regnställ till tarzan att ha till hösten/vintern för halva priset!
En superfin filt till samma lille man och ett fint album att klistra in alla fina bilder som jag någon gång ska ta ut på papper och inte bara ha i datorn.
Så lite smink till mamman.
Anti rynk smink.
Because I´m worth it.

2 comments:

Ingrid said...

Fan också! Ett sådant regnställ hade ju varit perfekt att införskaffa på rean. Att jag inte tänkte på det...

Linda said...

Det är inte försent än! :) Jag hittade på Åhléns!