Thursday, June 18, 2009

BVC nytt

Längd: 77cm
Vikt: 11325 gram
Vaccinatinssprutan i det högra, korpulenta låret var inte populär, men det gick snabbt över igen och som hämnd raserade flingan den fina uppställningen av leksaker som fanns i en hörna.
Mamman fick städa...
Mamman fick oxå beröm av BVC sköterskan.
Att jag borde klappa mig själv på axeln, att jag gjort ett grymt jobb som haft det så tufft med Dante och alla hans allergier, sömnlösa nätter och kräks, och att han trots allt är en sådan välmående, glad och framåt liten kille.
Jag började nästan gråta.
Det är svårt att få beröm.
Men himla roligt.

4 comments:

Anonymous said...

Du e en helt otroligt bra mamma o vän(den bästa) det vet du,längtar tills ni kommer på midsommardagen kram A-C

Ingrid said...

Linda, jag är SÅÅÅÅÅÅ imponerad av dig. Är det någon som ska ha beröm så är det väl du?!

Sofie said...

Du förtjänar allt beröm du får :)

Ha en glad midsommar nu!!

Kramar

Linda said...

Men åhhh jag blir tårögd!
AC: Tack och DETSAMMA! Ses om en stund:)
Ingrid:Tack, det värmer!
Sofie:Du e för söt! Tack! Ses på Näsinge hoppas jag!