Thursday, September 22, 2011

Nya projekt

Kvällar som den igår är visst sköna att ha sådär inemellan.
Men jag blir så vanvettigt rastlös, känner mig ensam, uttråkad, eländig, lat, vill äta en massa onyttigheter..
Alltså ger det mig bara en massa negativa känslor istället för att känna att det är skönt att slappna av och vila.
Jag vet inte varför.. men så är det.
Alltså behöver jag nya projekt att sätta tänderna i. Jag tänkte att kroppen kan bli nästa projekt. Att ta tag i den den där hemmaträningen.
Ja, där ska skärpning till.
Och köket ska piffas upp lite, tänkte riva ett skåp och bygga nytt bar/köksbord..
Men först ska tvättstugan göras helt klar, bara några dörrfoder kvar och det där överskåpet ovanför torkskåpet som ska fixas.
Jag behöver ha saker att göra, annars blir jag deppig..

2 comments:

Sandra said...

Koppla av!..Du behöver lite Harrys i stadda med mej!! :)

Linda said...

Haha jodå, jag kan behöva lite sånt oxå :)