Thursday, September 8, 2011

Roligast just nu

Jag älskar verkligen att leka 'kurragömma' eller 'gömma saken' med Dante.
Han är riktigt påhittig när han ska gömma sig eller saken vi gömmer just denna gång.
Jag hade haft stora problem att hitta om det inte var så att han fnittrade upphetsat och tjoade: 'här är jag' så fort jag räknat klart, och skrattande kravlat sig fram ur sitt gömställe, eller 'här har jag gömt traktorn, inne i ugnen mamma!' och med stolt min dragit fram den innan jag ens börjat leta.
Han är ju så söt att jag blir helt tårögd.



2 comments:

Sandra said...

Urgulliga, söta storebror! *hjärta*..

Anonymous said...

Han e supersöt! i dag när jag lämnade W fick jag som vanligt en stor kram av W. Då stod din söta lille unge och tittade och när jag släppt W kom han fram med öppna armar och gav mig en stor kram..... Kan man få en bättre start på dagen? Nej jag tror inte det!