Wednesday, September 14, 2011

Svulla, frossa och möla

Sedan i söndags har jag bakfyllefrossat så det stått härliga till!
Jag har ätit godis och chips varenda dag, jag har ätit minst tio, jo 10, stycken digestive kex per dag här på jobbet.
Idag har jag inte ätit ett enda kex här faktiskt, för idag har jag med mig en stadig godispåse istället.
Jag är sugen på att stanna till på affären på hemvägen och köpa en trea grädde, åka hem och svänga ihop en flottig gryta av något slag.
Eller ännu hellre en fet gratäng med ett tjockt lager ost ovanpå. Eller lasagne..
Till det vill jag värma focaccia med fetaost, oliver och soltorkade tomater från i lördags, som jag vill dränka i extrasaltat Bregott.
Herregud så gott.
När ska jag sluta detta bakfyllefrosseri tro..

2 comments:

Sandra said...

Hehe till nästa gång vi söper till det! Kanske snart :):):) Kram

Linda said...

haha ja precis!