Monday, November 10, 2008

Bättre igen

Mamma kom och hämtade Dante igår och jag sov i två timmar.
Så himla skönt!!!
Jag åkte och hämtade Dante och hade samtidigt med mig pappas farsdags present.
Vi skulle fika men jag pallade inte utan tog med mig tarzan och åkte hem.
Jag var bra seg och matt men det kändes som om det blev bättre allteftersom under dagen iaf.
Det var kanske en släng av kräksjukan...
Eller så är det den jävla endometriosen som gör sig påmind.. Hoppas verkligen inte...
Eller så var det bara sömnbrist helt enkelt.
Dante sov helt ok i natt, somnade 21.30, vaknade vid 02, somnade vid 04 igen vaknade 05.30, sedan bökade han och grejjade och ville inte somna om förrän jag lade honom intill mig med nappen vid 7 tiden då sov han till strax efter 8.
Jag var redan uppe då och fixade inför att prästen skulle komma på besök.
Vi ska ha dop till helgen och då ska man ju träffas innan och gå igenom lite gällande det.
Det är en jätterar kvinnlig präst som ska döpa mitt lilla gryn, det ska nog bli bra.
Hoppas hon orkar bära honom bara, han är ju inte så liten längre.
"Det blir två små bebisar och en stor" som svägerskan sa.

1 comment:

Sandra said...

Stackare där, skönt att du fått några timmars sömn nu iaf! Var rädd om dig!!!
Kram