Tuesday, November 25, 2008

Jag vågar knappt hoppas

Dante vaknar som en klocka vid 23 tiden för att få lite mat.
Men igår var det annorlunda, först vid 01 tjoade han efter flaskan.
Sedan vid 4,30!!
Kan det vara så att byte av gröt redan gett resultat?
Jag blandar i en skopa gröt i Nutramigenen för att det ska bli lite mer mat av det. Nutran kan de få från födseln så det är ju väldigt tunt och räcker inte till för min stålman.
Nu har han snarkat i vagnen brevid mig här på jobbet i över 1 timma.
Oxå rent overkligt!
Jag håller verkligen tummarna att det är för att han mår bättre i magen!

2 comments:

Siv said...

Hurra!! :)

Visst är det asjobbigt om han är överkänslig/allergisk mot ämnen, men hellre det så det går att lägga om kosten och han blir bättre än att inte få veta vad det är... Tänk vad bra om gröten är hela grejjen!! Jag håller tummarna! :)

Linda said...

exakt! Mycket bättre att veta :-)