Sunday, November 23, 2008

Årets första julbord

Då var vi hemma igen efter en mycket trevlig kväll och natt på SPA hotellet i strömstad.
Jubordet var helt underbart.
Rummen var jättefina.
Min son skötte sig som aldrig förr.
Han var en solstråle hela kvällen, ville helst sitta i mitt knä men det är ju bara mysigt, han somnade i sin vagn vid 22 tiden.
Han började knorra lite vid 23 och då tackade vi för kvällen och gick upp på rummet.
Dante somnade efter lite mat och ny blöja.
Jag somnade men vaknade kl 02 och sedan låg jag vaken resten av natten och lyssnade på min lilla stålman som snarkade o sov.
Herreguuuud så frustrerande!
Idag är jag förstås helt slut.
Gissa vem som var först vid frukosten.
Vilken frukost sedan... Ahhhhh, rent balsam för den lite småbakis kärringens själ.
Ytterst lite småbakis, fast jag måste ju få bakfylle äta!!
Tanken var att jag skulle unna mig en massage idag innan vi åkte hem.
Men så såg jag att vällingpulvret inte skulle räcka för att stanna så länge så det fick vara.
Skit oxå, jag kan verkilgen behöva en massage. Mina axlar är som betong.

No comments: