Wednesday, November 19, 2008

Here we go

Då är det dags att plita ner de där 7 sakerna om mig själv.

1. Jag har shottat mig sketfull på Jägermeister tillsammans med Lemmy från Motörhead på Sunset strip i Los Angeles
2. Jag har vägt 20 kilo mer än jag gör nu (ogravid). En gång en tjockis - alltid en tjockis. Så känns det på insidan, oavsett hur man ser ut på utsidan.
3. Jag hatar att förlora. Jag vinner aldrig. Därför tävlar jag sällan.
4. Jag har irrat vilse och bakfull i the Bronx, NY.
5. Jag lider av en "åkomma" ; jag känner inte igen folk.
Fruktansvärt pinsamt och jävla tråkigt. Folk tror att jag är världens högfärdigaste. Så om jag bara går förbi er på gatan utan att hälsa, dra mig i armen och berätta vem du är.
6. Jag tror på det övernaturliga. Energier, andar och skyddsänglar. Kanske Gud. Nä..kanske inte ändå..., fastdet vågar jag inte säga högt, ifall han hör... Jag tror på ödet oxå, även om det kanske är motsägelsefullt.
7. Jag vill tro på karma.
What goes around comes around.
Fast jag vet inte..
Det "onda" vinner alltid. Människor som är manipulativa, våldsamma och elaka kliver på i god takt genom livet. Oberörda av det den lämnar bakom sig. Sånt som krossade drömmar, förstörda illusioner, förlorad tillit till andra, söndertrasad självkänsla, värkande kropp och brustet hjärta.
Sådant som det tar åratal att bygga upp igen. Om det ens går.

No comments: