Tuesday, November 4, 2008

Lördagen 1/11

Massvis med disk att ta tag i.
Jag var torr i munnen och hade huvudvärk. Jag drack inte så mycket alkohol, men lite av varje och trots att jag inte kände mig mer än precis lite tipsy när jag pumpade boobsen på natten så märkte jag av det på lördagen.
Dammsugning.
Brorsdottern kom vid 10 tiden för att vara hos mig under dagen.
Världens goaste unge.
V lekte med Dante, fikade en massa "bus eller godis" choklad som jag bunkrat upp ifall det skulle komma några barn.
Det gjorde det inte.
Men godiset är slut..
Jag körde hem den lilla damen samtidigt som jag styrde kosan mot Lysekil för en kväll hos AnnaCarin o Hans.
Där var även Theresa, Henke o Malin + alla barn.
Supertrevligt!!!
Fläskfile m bacon i gräddsås, ris.
Jag tog två portioner.
Tårta för att fira att jag blivit ett år äldre.
Jag tog två bitar.
Jag gav mig av hemåt vid 23 tiden men var inte hemma förrän vid 00,30.
Blixthalka rådde och jag körde i krypfart.
Sömn: 3 timmar, uppdelat i småomgångar.

No comments: