Wednesday, December 22, 2010

Busy little bee

Mamma tyckte att vi kunde komma och klä den lilla granen hemma hos dem som igår.
Jag kände hur jag började flacka med blicken av stress..
Jag var ju tvungen att åka ner på stan för att handla några julklappar när jag hämtat frö.
Antagligen syntes det på mig för hon erbjöd att jag skulle lämna Dante hos henne så han fick klä granen och jag fick ränna runt på stan på egen hand.
Så blev det.
På bara lite drygt en timma fick jag betat av en himla massa affärer och köpt de julklappar jag var på jakt efter.
Skönt!
Nästan klar nu.
Hämtade min skatt som klätt granen väldans fint hos mormor.
Ett par skinkmackor med en jäkla massa senap slank ner innan vi åkte hem.
Vi var tvugna att skotta undan lite innan vi äntligen kom innanför dörrarna hemma.
Resten av kvällen spenderades med att slå in julklappar.
Först vid midnatt släckte jag lampan och somnade tätt intill min snarkande skatt.

No comments: