Thursday, December 23, 2010

Stort...större...störst

Idag har Dantepappan och hans fina lilla familj vart på besök.
Dante fick jättefin julklapp, en arbetsbänk till alla sina verktyg.
Lycka.
Jag fick slita honom därifrån under vilda protester när det var långt efter läggdax.
Han och lillebror Dexter lekte och hade himla kul ihop.
Dante sprang fram och tillbaka med ett stort flin och Dexter kom krypande efter med stort ett flin han oxå.
Sedan vilade de sig med att sitta en stund i leksakslådan och samspråka och Dante visade hyss som att kasta ut alla leksaker på golvet till Dexters stora förtjusning.
När de hade åkt sa Dante säkert 10 ggr att 'mamma jag vågade krama pappa! Han var stickig! '
Så upprepade han flera gånger alla deras namn och sa att' de har vart här och hälsat på mig idag!' med glad och stolt min i det lilla runda ansiktet.
Den finaste julklapp jag kunde få.

4 comments:

Åsa said...

:-) Underbart!

Mirijam said...

Åh vilken underbar läsning!

Puss på er!

Anonymous said...

Fantastiskt :)God fortsättning på er! Kramar Ulrika & Jonathan

Anonymous said...

Härligt att höra! Kram på er bägge. Faster Lanette