Wednesday, December 15, 2010

The show must go on

Min lilla flinga är fortfarande sjuker.
Igår var jag tvungen att jobba på förmiddagen och fick lämna min skatt i säkert förvar hos mormor.
Folk är sjuka på jobbet och är man ett litet företag med få anställda så märks det fort när någon är borta.
Igår eftermiddag och kväll satt vi mest i soffan.
Dante var glödhet.
Han som vanligtvis kan ha 39 graders feber och verka helt oberörd var väldigt slö.
40,1 i feber.
När han somnat på kvällen pratade, gnällde och smågrät han i sömnen och jag var orolig att det var feberyra..
Vi sov trots allt ganska okej inatt, men fasen vad oroligt..
Men, det är fortfarande sjuka borta från jobb så, godmorgon väckarklocka, hej mormor, hejdå min skatt, hej kontoret.
Känns inte alls bra, men vad gör man..

2 comments:

Åsa said...

du gör ditt bästa, så är det bara! Vad skönt att mormor finns :)

Linda said...

Ja, tack gud för mormor!