Tuesday, December 28, 2010

Den där lilla toan...

..skulle ju vara färdigrenoverad till Nyår var tanken.
HAHA HAHAHAHA.
Not gonna happen.
Igår skulle jag ha fortsatt måla tänkte jag, eftersom jag måste köpa gipsskivor till väggarna och vad-det-nu-hette till golvet innan jag kan dra igång med kaklandet.
Men jag orkade inte..
När jag lagt en trött liten Dante vinglade jag runt på slöa ben och plockade iordning vårt hem innan jag landade i soffan.
Där blev jag sittande resten av kvällen..
Dante har varit helt otroligt rörig hela natten..
Han har bett om mjölk flera gånger och velat ligga ovanpå mig helst.
Jag har flyttat tillbaka honom på sin kudde, bäddat ner och klappat om, men det har inte tagit en halvminut ens innan han stångat sig fram till mig igen.
Det känns som om jag inte fått en blund i ögonen och när det var dags att släpa sig upp i morse var det som om något dragit en stor klubba i skallen på mig.
Huvudvärk.
Och som alltid när jag inte sovit ordentligt och kroppen är trött så får jag ett fett munsår.
Lagom till nyårsstassen.
Jääj..
Godmorgon världen!

No comments: