Monday, January 26, 2009

Det gick bra!

Natten förflöt bra!
Dante vaknade vid midnatt, fick risvällingen och sov till klockan 4!!!
Då fick han en ny omgång risvälling, sov till 5.30, då lyfte jag över honom till mig, knubbet somnade om och sov till 7.20!!!
Hallefuckinglulja!!
Så förbannat typiskt var jag tvungen att ställa klockan på 6.45 i morse för jag hade en läkartid att passa..
Världsbästa mamma kom hit för att passa mitt frö när jag gick till läkaren.
Väl där vart allt snabbt överstökat då det inte blev någon undersökning, jag var tvungen att få en ny tid osv, så jag var hemma igen efter bara en liten stund.
Mamma tog med sig knubbet hem till sig och beordrade mig i säng.
Jag stupade ner under duntäcket och var utslagen i TRE timmar!
Att jag kunna somna så under dagen har iaf aldrig hänt mig tidigare. Knappt ens när jag vart sjuk.
Jag är en ny människa!

1 comment:

Tjoxen said...

Nu låter du sådär äckligt positiv att jag nästan mår illa. Du sover för mycket helt enkelt.